Kuzey Amerikalı Bitcoin madencileri Elon Musk ile görüştü.
Madenciler Elon Musk’ı ikna ediyor!
Elon Musk ile bir araya gelen kuzey Amerikalı Bitcoin madencileri ortak bir çalışma alanı olan, “Bitcoin Madencilik Konseyi”ni kurduklarını açıkladılar.
Bitcoin ve diğer PoW kripto para birimleri, iddia edilen iklimsel etkileri nedeniyle zorlu bir testle karşı karşıya. Yeni kurulan konsey bunu değiştirmeyi umuyor.
Konseye, Kuzey Amerika madencilik şirketleri, Bitcoin firmaları ve Tesla CEO’su Elon Musk dahil oldu.
Elon Musk da konuyla ilgili bir tweet atarak durumu takipçileriyle paylaştı
Musk Tweetinde;
Kuzey Amerikalı Bitcoin madencileri ile konuştum. [Madenciler], mevcut ve planlanan yenilenebilir [enerji] kullanımını yayınlamayı ve WW [dünya geneline] de bunu yapmalarını isteyeceklerini taahhüt ettiler. Potansiyel olarak umut verici.
Bitcoin’in eneji sorunu
Bilindiği gibi Tesla CEO’su Elon Musk 2021 yılı başlarında Tesla’nın Bitcoin ile otomobil satışlarına başladığını duyurmuş ve kripto alanında önemli bir yükseliş trendi başlatmıştı. Ancak ne yazık ki aynı Elon Musk geçtiğimiz haftalarda, Bitcoin madenciliğinin aşığı enerji tüketimi ile doğaya zarar verdiğini ileri sürerek Tesla’nın BTC ile araç satışlarını durdurduğunu söylemiş ve piyasada düşüşe neden olmuştu.
Canlı BTC fiyatı: [mcrypto coin=”BTC” currency=”USD”]
İlgili: Bitcoin nasıl alınır? Bitcoin almanın 8 kolay yolu
İlgili: En iyi, en güncel Bitcoin forumları BTC konuşulan Telegram toplulukları
İlgili: Bitcoin cüzdan nedir? 2021’nin en iyi Bitcoin cüzdanları



