BTC : 64202 ₺ ETH : 1598 ₺ XRP : 1.363 ₺ LTC : 309.7 ₺ USDT : 6.73 ₺ XLM : 0.5256 ₺
Anasayfa İnceleme Lightning Network Çözümünü Hangi Koinler Kullanıyor?

Lightning Network Çözümünü Hangi Koinler Kullanıyor?

Lightning Network Çözümünü Hangi Koinler Kullanıyor?
0
huobi_koinmedya

Lightning Network,uygulanmaya başladikca, kriptopara meraklıları, halihazırda görüldüğünden çok daha hızlı ve hesaplı ödemeler için bir ağ öngörüyorlar. Bitcoin’in böyle bir uygulamayı görmesinden önce yapılması gereken çalışmalar olsa da, diğer projelerin de bu ağın temel teknolojisini üzerinde çalıştığını veya halihazırda atmış oldukları kabul etmek önemlidir. İşte üç örnek:

 

1. RIPPLE (XRP)

Bir yıla yakın bir süredir, Ripple ağında saniyede binlerce işlemi işlemek için ödeme kanallarını aktif olarak kullanıyor. Ödeme kanalları, Lightning Network ile aynı off-chain yerleşim işlevini kullanır. Yani, işlemler, küresel defterle değil, bitişik olarak işlenir. İşlemin sadece ödeme kısmı zincir üzerinde gerçekleşir.

Ödeme kanalları ile, Ripple, saniyede 1.500 işlemi sürekli olarak diğer kripto para biriminden daha fazla işleme koyduğunu iddia ediyor. Ayrıca, Temmuz 2017 tarihli bir stres testi, Ripple’ın ağının 50.000 tona kadar işlem yapabileceğini ve VISA’ya rakip olabileceğini gösterdi.

2. RAIDEN NETWORK (RNT)

XRP gibi Raiden da kendi ağına bir ödeme kanalı protokolü uyguluyor. Bununla birlikte, iki token arasındaki fark, RNT’nin ödeme kanalları teknolojisini doğrudan Ethereum blok zincirinin üstüne uygulamayı amaçlamasıdır. Ripple’den farklı olarak, bu proje tam olarak başlatılmamıştır ve hala test ve geliştirme aşamasındadır.

koinmedya_brave

Raiden’ın çok büyük etkileri var. Eğer başarırsa, zaten yaygın olarak kullanılan Ethereum blockchain yükseltilecektir. CryptoKitties gibi Ethereum tabanlı oyunlar, genel ağa bir yük sunulmadan büyük ölçüde ölçeklenebilir. Bu aynı zamanda, Ethereum tabanlı oyun ve diğer on-zincir ETH protokollerine katlanarak daha verimli ve dolayısıyla erişilebilir, katılım sağlayacaktır. Raiden amaçladığını ortaya koyarsa, Ethereum’a dayanan bu mevcut ekosistemler, büyük bir katılımcı katılımını büyük olasılıkla görecektir.

3. CHIMAERA (CHI)

İlk iki proje ile karşılaştırıldığında, Chimaera “Oyun kanalları” olarak adlandırılan bir uygulama ile Lightning Network çözümlerine daha yaratıcı bir yaklaşım getiriyor. Oyun kanalları, özel Chimaera blok zincirinde doğrudan çevrimiçi oyun için gamified Lightning Network çözümünü temsil ediyor. XRP ve RNT gibi, böyle bir sistem herkes için kitlesel olarak ölçeklenebilir, kolay erişilebilir bir ağ oluşturabilir. Bununla birlikte, bu ikisinden farklı olarak, Chimaera’nın uygulaması, kullanıcıların doğrudan oyun kanalında eşler arası, otomatik olarak oynanan çevrimiçi oyunlara katılmalarını sağlayacaktır.

Oyun kanalları, oyuncuların bağlanma biçimini potansiyel olarak değiştirebilir, çünkü bu yaklaşım sunucu bakım ve denetleme maliyetlerini ortadan kaldırır, ayrıca hile yapmaya karşı güvence sağlar. Oyun kanalları ilk olarak 2016 Ledger girişinde lider geliştirici Dr. Daniel Kraft tarafından icat edildi. Chimaera son zamanlarda özel satışlarını sessizce halletti ve yakında kamu satışına başlaması bekleniyor. Satışın ikinci çeyrekte tamamlanmasının hemen ardından bu teknoloji, tamamen yeni bir oyun türü oluşturmak ve bununla etkileşim kurmak için halka duyurulacak.

Etiketler: